Zašto apartmani i kuće za odmor (iznajmljivači) trebaju vlastitu web stranicu?

  • 06/02/2023
Zašto apartmani i kuće za odmor (iznajmljivači) trebaju vlastitu web stranicu?

Zasigurno se pitate zašto jednom iznajmljivaču uz sve dostupne online rezervacijske kanale prodaje poput Booking.com-a, Airbnb-a, Expedia-e, HomeAway-a i sl. treba i vlastita web stranica?

Uz vlastitu web stranicu gradite kredibilitet i ono najvažnije, stvarate dodani kanal prodaje putem kojeg možete ostvariti više direktnih rezervacija bez dodatnih agencijskih provizija. Ukratko, manje prihoda agencijama, a više vama - zvuči odlično!

Iznajmljivaču apartmana ili kuće za odmor najvrjednija materijalna imovina koju posjeduje je zasigurno vlastita je nekretnina. Isto tako vaša web stranica može postati vaša najvrjednija nematerijalna imovina. Pitate se kako?

Samo kvalitetna, potpuno funkcionalna i moderno dizajnirana web stranica responzivnog dizajna može postati vaš primarni kanal prodaje. Još ako je prilagođena specifičnim zahtjevima svakog iznajmljivača, može li bolje?

Prednosti vlastite web stranice za iznajmljivače:

Bez dodatnih provizija i naknada

Provizije online rezervacijskih kanala prodaje kreću se između 5 -20%, dok su provizije turističkih agencija od 15-30%. Kada u sve to uračunate PDV na proviziju i druge naknade, troškovi samo rastu. Ostvarivanjem direktnih rezervacija putem vlastite web stranice povećavate prihode jer vam novac ne odlazi na provizije i naknada koje smo nabrojali.

Lakša komunikacija s gostima

Direktan kontakt s gostom omogućava vam lakšu komunikaciju i provjeru svih detalja vezanih uz rezervaciju (kada točno gosti dolaze, koliko gostiju zaista dolazi, imaju li specifične zahtjeve, gdje će preuzeti ključeve, dogovor oko plaćanja depozita, trebaju li dodatne informacije o lokaciji i sl.)

Jačanje vlastitog brenda

Jačanjem vlastitog brenda postajete prepoznatljiviji na tržištu. Svaki apartman ili kuća za odmor može stvoriti svoj identitet s kojim može stvoriti prepoznatljivost na tržištu, istaknuti se u odnosu na konkurenciju i po čemu će vas gosti pamtiti. Brendiranje je dugotrajan proces, ali samo snažan i stabilan brend može na više načina povećati vrijednost vašeg apartmana ili kuće za odmor. Osmislite svoju priču kako biste svoje goste privukli jedinstvenošću, svoj vizualni identitet, svoje boje, stil komunikacije i druge detalje koji čine vaš brend vjerodostojnim.

Samostalno upravljanje sadržajem

Online rezervacijski portali i agencije najčešće imaju limitiranu mogućnost unosa dodatnog sadržaja. Na vlastitoj web stranici sami možete dodati sadržaj po kojem se razlikujete od konkurencije, istaknite po čemu je vaša ponuda drugačija od drugih. Osim standardnih informacija poput detaljnog opisa smještajne jedinice i slika, na svojoj web stranici možete istaknuti posebne ponude za direktne rezervacije, dodatnu ponudu, virtualnu šetnju apartmanom ili kućom za odmor, video, preporuke restorana, kalendar događanja u okolici, listu prirodnih i kulturnih atrakcija. Mogućnosti su neograničene.

Sinkronizirani kalendar s ostalim online kanalima - bez overbookinga

Dodatni kanal prodaje znači još jedan kalendar dostupnosti smještaja. Kako biste spavali mirno i kako bi vaši kalendar bio sinkroniziran s drugim online rezervacijskim kanalima na kojima ste prisutni, bitno je imati automatsko ažuriranje stanja rezervacije na svim kanalima. Što to znači? Kada vam gost potvrdi rezervaciju, ona će se automatski zatvoriti i na svim drugim kanalima. Kada gost traži termin koji je već rezerviran, može vidjeti sljedeći slobodni raspoloživi termin. Nema preklapanja rezervacija i ono najvažnije, nema nezadovoljnih gostiju.

Najčešće greške kod izrade web stranice za iznajmljivače:

Web stranica nije responzivna

Koliko puta ste u hodu otvorili neku web stranicu na mobitelu i niste mogli pročitati sitna slova koja nisu prilagođena ekranu mobitela? Ako ne želite da vaši potencijalni gosti napuste vašu web stranicu jer ona nije mobile-friendly, prilagodite ju potrebama današnjih korisnika.

Nema booking forme / kalendara dostupnosti

Potencijalni gosti imaju sve manje strpljenja, žele odmah i sad doznati je li vaš smještaj dostupan onda kada oni to žele i po kojoj cijeni. Ako na vašoj web stranici apartmana ili kuće za odmor nemate booking formu, odnosno kalendar dostupnosti, postoji velika vjerojatnost da će svoj smještaj potražiti kod konkurencije koja ima tu mogućnost. Web stranica svakog imalo ozbiljnog iznajmljivača mora imati omogućen kalendar dostupnosti koji je povezan s cijenama i mogućnost rezervacije putem booking forme.  

Nema mogućnost jednostavne naplate

Kada se potencijalni gost odluči rezervirati smještaj putem vaše web stranice, potrebno mu je osigurati brzu i jednostavnu naplatu kako se u međuvremenu ne bi predomislio, a i kako vi ne biste bili u neizvjesnosti hoće li vam gost uplatiti avans ili ne. Plaćanje u nekoliko klikova puno je jednostavnije od prepisivanja IBAN-a s vašeg screenshota. Gostu ponudite veću fleksibilnost uz različite načine plaćanja (plaćanje Internet bankarstvom, plaćanje kreditnim i debitnim karticama, plaćanje PayPal-om, KEKS Pay-om, plaćanje kriptovalutama putem PayCeka) i tako se istaknite u odnosu na konkurenciju.

Nije SEO optimizirana

Ako potencijalni gosti ne nalaze vašu web stranicu na Google-u, ona vjerojatno nije SEO optimizirana. Sadržaj vaše web stranice ne čitaju samo ljudi, već i botovi (roboti, odnosno računalni programi koji samostalno izvršavaju naredbe). Ako botovi u pozadini web stranice ne nalaze one ključne riječi koje gosti pretražuju, ona neće biti vidljiva na Google-u i gost ju sigurno neće pronaći. Zahvaljujući dobroj SEO optimizaciji Google će razumjeti vašu web stranicu i njezin sadržaj, te će vašoj stranici sukladno kvaliteti dodijeliti poziciju na tražilici.  

Web stranica nije ažurirana

Nedostatak redovnog ažuriranja web stranice može narušiti vašu online reputaciju. Ako se vaša web stranica sporo učitava, ako vaša domena nema SSL certifikat i nije zaštićena HTTPS protokolom, ako se na vašoj stranici pojavljuje greška 404 (odnosno obavijest „stranica nije pronađena“) , velika je vjerojatnost da će ju potencijalni gost napustiti, a vi ćete ostati bez rezervacije. Redovno ažuriranje web stranice potrebno je kako bi vaša stranica bila u korak s vremenom, kako bi bila još brža, sigurnija, jednostavnija i razumljivija.

Što vam vi možemo ponuditi?

Izrađujemo profesionalne, moderne, sigurne, responzivne, funkcionalne, vizualno atraktivne, SEO optimizirane i pregledne web stranice prilagođene potrebama današnjih iznajmljivača. Naše stranice baziraju se na kalendaru dostupnosti koji je sinkroniziran s ostalim kanalima, imaju online sustav rezervacija, imaju različite mogućnosti naplate, omogućavaju vam prijevod stranice na više stranih jezika, a vama daju slobodne ruke u upravljanju i kreiranju sadržaja (jednostavno mijenjanje tekstova i fotografija po potrebi).

Javite nam se i započnite s ostvarivanjem direktnih rezervacija putem vlastite web stranice već danas.

 

Imate za nas neki projekt?

Novosti i objave

  • Bespovratni vaučeri za digitalizaciju u 2023. godini
    Bespovratni vaučeri za digitalizaciju u 2023. godini

    Bespovratni vaučeri za digitalizaciju namijenjeni su malim i srednjim poduzetnicima s ciljem povećanja digitalne osviještenosti i konkurentnosti. Sredstva se osiguravaju kroz Nacionalni plan za oporavak i otpornost a natječaj će uskoro biti objavljen na web stranici Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.

    Opširnije
  • Što je remarketing?
    Što je remarketing?

    Sigurno vam je poznat osjećaj da netko prati vašu aktivnost na Internetu. Posvuda vam se prikazuju oglasi proizvoda koje ste nedavno pretraživali. Gdje vi, tuda i vaši proizvodi. Upravo to je remarketing.

    Opširnije
  • 8 savjeta kako smanjiti stopu napuštanja košarice
    8 savjeta kako smanjiti stopu napuštanja košarice

    Napuštanja košarice puno češća nego to što zaista mislite. Visoka stopa napuštanja košarice = velik gubitak prihoda.

    Opširnije
  • 7 jednostavnih koraka kako izraditi newsletter
    7 jednostavnih koraka kako izraditi newsletter

    Newsletter, odnosno e-mail marketing je odličan kanal digitalnog marketinga za izravnu komunikaciju s potencijalnim kupcima koji je često podcijenjen. Većina web shopova na svojim stranicama ima formular za prijavu na newsletter, a rijetki iz njega znaju na pravi način izvući maksimum – zainteresirati i nagovoriti kupca na akciju!

    Opširnije
  • Kompletan vodič za pripremu vašeg web shopa za božićnu kupovinu
    Kompletan vodič za pripremu vašeg web shopa za božićnu kupovinu

    Možda vam se čini da je Božić daleko, no božićni asortiman je već na policama trgovinama. Božićna kupovina predstavlja značajan dio prihoda kako za fizičke tako i za web trgovine. Kako biste ostali ispred konkurencije i učinili ovu blagdansku sezonu najjačom do sada, donosimo vam kompletan vodič kako bi vaš web shop bio spreman za nadolazeće shopping ludilo.

    Opširnije
  • Kako odabrati društvenu mrežu na kojoj ćete se oglašavati u 2023. godini?
    Kako odabrati društvenu mrežu na kojoj ćete se oglašavati u 2023. godini?

    Social media marketing ili marketing na društvenim mrežama danas je neizostavan alat svakog poduzetnika koji želi povećati svoju online prisutnost kako bi dopro do čim više potencijalnih kupaca i klijenata.

    Opširnije
  • Prestashop Payment Gateway - T-Com PayWay i WSPay modul
    Prestashop Payment Gateway - T-Com PayWay i WSPay modul

    Razvili smo T-Com PayWay i WSPay payment modul za PrestaShop. Testirano na Zadnjoj verziji PrestaShopa 1.7.8.7

    Opširnije
  • Kako napisati opis proizvoda koji prodaje?
    Kako napisati opis proizvoda koji prodaje?

    Dobro napisan opis proizvoda na web shopu jednako je važan kao i dobar web dizajn, privlačne fotografije i intuitivno korisničko iskustvo. Ako su vaši opisi proizvoda napisani privlačnim jezikom i dobro SEO optimizirani, prenijet ćete informaciju kupcu i povećat ćete šansu za prodaju vaših proizvoda na web shopu.

    Opširnije
  • Zašto je SEO maraton, a ne sprint?
    Zašto je SEO maraton, a ne sprint?

    Google-u ne možete platiti da budete prvi na stranici, a da ispred ne piše „Ad“. Upravo te neplaćene, organske pozicije zaslužuju se kvalitetom, a za njih je zaslužan upravo SEO!

    Opširnije
  • T-Com PayWay Payment Gateway - HT Payway API za Woocommerce + dvojni prikaz cijena
    T-Com PayWay Payment Gateway - HT Payway API za Woocommerce + dvojni prikaz cijena

    Plugin je testiran na WP 6.0.1 && WooCommerce 6.7.0. Dodatno se šalju parametri za dvojni prikaz cijena (IntCurrency, IntAmount).

    Opširnije
  • Plugin KEKS Pay za OpenCart 3.x.x.x, 4.x.x.x
    Plugin KEKS Pay za OpenCart 3.x.x.x, 4.x.x.x

    Plugin KEKS Pay za OpenCart nudi vam jednostavno i brzo plaćanje putem KEKS Pay aplikacije bez dosadnog upisivanja brojeva kreditnih kartica i dodatnih autentikacija.

    Opširnije
  • E-commerce trendovi za 2022/2023
    E-commerce trendovi za 2022/2023

    Svijet web trgovine razvija se nevjerojatnom brzinom. Očekuje se da će globalni prihodi od prodaje u 2022. godini premašiti 5.4 milijardi $ i činiti 20,4% ukupnog maloprodajnog prometa, što je porast od gotovo 500% od 2014. godine.

    Opširnije
  • Clutch uvrstio AG mediu na listu vodećih E-commerce development tvrtki u Hrvatskoj
    Clutch uvrstio AG mediu na listu vodećih E-commerce development tvrtki u Hrvatskoj

    Prema ocjenama klijenata, platforma Clutch svrstala nas je na listu vodećih E-commerce development tvrtki u Hrvatskoj za 2022 godinu. AG media je web dizajn agencija specijalizirana za izradu web shopova s višegodišnjim iskustvom u izradi kompleksnih i unikatnih internet projekata

    Opširnije
  • Zakonski propisi za pokretanje web shopa
    Zakonski propisi za pokretanje web shopa

    Kako bi vaše poslovanje putem web shopa bilo čim jednostavnije, bez dodatnih neočekivanih troškova a istovremeno zakonito i pravilno postoji cijeli niz propisa i odredbi koje sukladno važećim zakonima trebate uzeti u obzir prilikom pokretanja web shopa. U ovom tekstu donosimo vam kompletan vodič zakonskih propisa kojima je regulirano poslovanje web shopa.

    Opširnije
  • Antikvarijat Biblos – 60% više prometa i prodaje uz pomoć novog web shopa
    Antikvarijat Biblos – 60% više prometa i prodaje uz pomoć novog web shopa

    U ovom blogu saznat ćete kako smo za Antikvarijat Biblos izradili profesionalni web shop koji donosi rezultate, koji je prilagođen korisniku svojom funkcionalnošću i jednostavnošću, odlično izgleda a istovremeno je jednostavan za korištenje administratorima koji će redovno raditi na ažuriranju sadržaja.

    Opširnije
  • Novost kod iskazivanja akcijskih cijena na web shopu
    Novost kod iskazivanja akcijskih cijena na web shopu

    Nova pravila za iskazivanje akcijskih cijena vrijede za prodaju u fizičkim prodavaonicama, ali i za web- shopove, a njihovo se nepoštivanje smatra zavaravanjem potrošača, koje je zakonski kažnjivo od 28.5.2022. na dalje.

    Opširnije
  • Koliko košta izrada web shopa?
    Koliko košta izrada web shopa?

    Prilikom izrade web shopa najčešće vrijedi ona „koliko para, toliko muzike“, jer cijena jednog web shopa najviše ovisi o vašim potrebama, jasno definiranim ciljevima poslovanja te veličini i složenosti samog web shopa.

    Opširnije
  • 10 ideja za vaš web shop blog
    10 ideja za vaš web shop blog

    Pisanje bloga je izvrstan marketinški alat za vaš web shop. Objavljivanjem kvalitetnih i zanimljivih blogova uz promišljenu strategiju pisanja možete znatno poboljšati vašu poziciju na tražilicama, izgraditi kvalitetan odnos s potencijalnim kupcima, povećati promet prema vašem web shopu i u konačnici potaknuti prodaju.

    Opširnije
  • Zašto je Google Business Profile bitan?
    Zašto je Google Business Profile bitan?

    Google Business Profile je besplatan alat za lokalni marketing koji vam omogućuje da svoju tvrtku predstavite na Google tražilici i Google Kartama. Posebno je koristan svim tvrtkama koje imaju fizičke trgovine.

    Opširnije
  • Koliko često moram ažurirati web stranicu?
    Koliko često moram ažurirati web stranicu?

    Redovno ažuriranje web stranice poboljšat će vašu online prisutnost bez obzira imate li web shop, korporativnu web stranicu ili blog. Kako biste ostali konkurentni na današnjem vrlo konkurentnom online tržištu, vaša web stranica mora biti u korak s vremenom u pogledu dizajna, funkcionalnosti i sadržaja.

    Opširnije
  • Zašto uložiti u izradu web shopa?
    Zašto uložiti u izradu web shopa?

    Razvoj tehnologije i brzina interneta uvelike su promijenile naše ponašanje. Od internetske televizije na zahtjev, streaming platformi poput Netflixa i internetskih igara, no najraširenija usluga dostupna svima s internetskom vezom je mogućnost kupovine putem web shopa.

    Opširnije
  • Kako prilagoditi web shop za uvođenje eura?
    Kako prilagoditi web shop za uvođenje eura?

    U ovom tekstu doznat ćete kako prilagoditi web shop za uvođenje eura, odnosno što je sve potrebno optimizirati na web shopu kako bi vam prijelazno razdoblje dvojnog iskazivanja cijena prošlo što bezbolnije.

    Opširnije
  • Glazbena-kutija.hr je WRA2021 Web Retailer Award pobjednik!
    Glazbena-kutija.hr je WRA2021 Web Retailer Award pobjednik!

    Glazbena-kutija.hr je kao web retailer i naš klijent osvojio prvo mjesto WRA2021 natjecanja u kategoriji Specialised stores & services u organizaciji jeftinije.hr.

    Opširnije
  • AG media postala Google Partner :-)
    AG media postala Google Partner :-)

    Kvalificirali smo se kao Google Partner i postali smo certificirana Google Ads agencija specijalizirana za Oglašavanje na pretraživačkoj mreži.

    Opširnije
  • Fiskalizacija računa -> Open Cart -> Solo
    Fiskalizacija računa -> Open Cart -> Solo

    Ukoliko već niste čuli, Solo je super jednostavan i oku ugodan alat s kojim možete voditi svoje poslovanje bez muke.

    Opširnije
  • Why Higher Quality Means Lower Costs
    Why Higher Quality Means Lower Costs

    It may sound like a controversy, but indeed, higher quality leads to lower costs. According to Heizer & Render (2011), Cost of Quality (CQS) is the cost of delivering low quality product or service.

    Opširnije
Go to top