Redovno ažuriranje web stranice poboljšat će vašu online prisutnost bez obzira imate li web shop, korporativnu web stranicu ili blog. Kako biste ostali konkurentni na današnjem vrlo konkurentnom online tržištu, vaša web stranica mora biti u korak s vremenom u pogledu dizajna, funkcionalnosti i sadržaja.
S obzirom na to da većina ljudi sve više svog vremena provodi online, redovita ažuriranja mogu pomoći razvoju vašeg poslovanja kako bi ono postalo prepoznatljivije, dok vam nedostatak ažuriranja posljedično može narušiti online reputaciju.
Sadržaj vaše web stranice trebao bi uvijek biti ažuran kako bi vaši kupci bili informirani o novim proizvodima i uslugama koje im nudite.
Stari sadržaj nikome nije relevantan, pregledavajte svoj stari sadržaj svakih nekoliko mjeseci i ažurirajte ga novim informacijama. Novi aktualniji sadržaj zasigurno će generirati i novi promet koji će vam pomoći u boljem SEO rangiranju na tražilicama.
Generiranje novog sadržaja može biti nova objava na blogu, dodavanje novih informacija, dodavanje novog proizvoda ili usluge na web shop.
I zapamtite, kvaliteta uvijek ispred kvantitete. Posljednjih nekoliko godina Googleovi algoritmi osjetljivi su na kvalitetu sadržaja.
Korisna svrha – web stranice bi trebale biti kreirane imajući na umu interese korisnika
E-A-T (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness - Stručnost, autoritet, pouzdanost) – web stranice trebaju biti pouzdane, a sam sadržaj i stranica trebaju predstavljati relevantnu stručnost. Ako unutar sadržaja postoji nešto što se može činiti nedorečeno ili potencijalno štetno, Google će sniziti rang stranice.
YMYL (Your money or your life – Tvoj novac ili tvoj život) – sadržaj koji se tiče informacija koje uvelike mogu utjecati na odluke čitatelja (vijesti, medicinski i financijski savjeti, pravni savjeti i sl) moraju biti pisani od strane profesionalaca u tom području.
Ako do sada svoj asortiman proizvoda ili usluga ne nudite u web shopu, predlažemo da razmislite zašto uložiti u izradu web shopa.
Ukoliko ste vlasnik web shopa, svakako ne zaboravite optimizirati vaš web shop i za skoro uvođenje eura.
Internetska tehnologija razvija se brzo i konstantno mijenja. Kako bi i vaša web stranica bili u korak s vremenom, potrebno ju je učiniti još bržom, boljom, razumljivijom, jednostavnijom, fleksibilnijom, lakšom i sigurnijom.
Ako vašu web stranicu prilagodite novim tehnologijama, vašim ćete korisnicima pružiti najbolju moguću uslugu i korisničko iskustvo, izgradit ćete dobru reputaciju i povećati stopu konverzije od prometa kojeg već dobivate.