Koliko često moram ažurirati web stranicu?

  • 14/04/2022
Koliko često moram ažurirati web stranicu?

Redovno ažuriranje web stranice poboljšat će vašu online prisutnost bez obzira imate li web shop, korporativnu web stranicu ili blog. Kako biste ostali konkurentni na današnjem vrlo konkurentnom online tržištu, vaša web stranica mora biti u korak s vremenom u pogledu dizajna, funkcionalnosti i sadržaja.

S obzirom na to da većina ljudi sve više svog vremena provodi online, redovita ažuriranja mogu pomoći razvoju vašeg poslovanja kako bi ono postalo prepoznatljivije, dok vam nedostatak ažuriranja posljedično može narušiti online reputaciju. 

Ažuriranje postojećeg i generiranje novog sadržaja

Sadržaj vaše web stranice trebao bi uvijek biti ažuran kako bi vaši kupci bili informirani o novim proizvodima i uslugama koje im nudite. 

Stari sadržaj nikome nije relevantan, pregledavajte svoj stari sadržaj svakih nekoliko mjeseci i ažurirajte ga novim informacijama. Novi aktualniji sadržaj zasigurno će generirati i novi promet koji će vam pomoći u boljem SEO rangiranju na tražilicama. 

Generiranje novog sadržaja može biti nova objava na blogu, dodavanje novih informacija, dodavanje novog proizvoda ili usluge na web shop.  

I zapamtite, kvaliteta uvijek ispred kvantitete. Posljednjih nekoliko godina Googleovi algoritmi osjetljivi su na kvalitetu sadržaja. 

Kako biste zadržali visoku poziciju u rezultatima na tražilicama potrebno je držati se sljedećih načela: 

Korisna svrha – web stranice bi trebale biti kreirane imajući na umu interese korisnika

E-A-T (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness - Stručnost, autoritet, pouzdanost) –  web stranice trebaju biti pouzdane, a sam sadržaj i stranica trebaju predstavljati relevantnu stručnost. Ako unutar sadržaja postoji nešto što se može činiti nedorečeno ili potencijalno štetno, Google će sniziti rang stranice.

YMYL (Your money or your life – Tvoj novac ili tvoj život) – sadržaj koji se tiče informacija koje uvelike mogu utjecati na odluke čitatelja (vijesti, medicinski i financijski savjeti, pravni savjeti i sl) moraju biti pisani od strane profesionalaca u tom području. 

Ako do sada svoj asortiman proizvoda ili usluga ne nudite u web shopu, predlažemo da razmislite zašto uložiti u izradu web shopa

Ukoliko ste vlasnik web shopa, svakako ne zaboravite optimizirati vaš web shop i za skoro uvođenje eura

Prednosti redovno ažurirane web stranice:
  • Više prometa prema web stranici i veća stopa konverzije
  • Bolja SEO optimizacija na tražilicama
  • Više sadržaja za društvene mreže
  • Bolje korisničko iskustvo

Ažuriranje tehnologije

Internetska tehnologija razvija se brzo i konstantno mijenja. Kako bi i vaša web stranica bili u korak s vremenom, potrebno ju je učiniti još bržom, boljom, razumljivijom, jednostavnijom, fleksibilnijom, lakšom i sigurnijom. 

Ako vašu web stranicu prilagodite novim tehnologijama, vašim ćete korisnicima pružiti najbolju moguću uslugu i korisničko iskustvo, izgradit ćete dobru reputaciju i povećati stopu konverzije od prometa kojeg već dobivate.


Mjerljivi pokazatelji da je vašoj web stranici potrebno ažuriranje:
  • Bounce rate (Stopa napuštanja početne stranice) – previsoki bounce rate početne stranice znak je da je vašem korisničkom sučelju potrebna preobrazba čim prije 
  • Brzina učitavanja stranice – ako je vaša web stranica pre spora, korisnici će potražiti ono što ih zanima negdje drugdje
  • Vrijeme provedeno na vašoj stranici – količina vremena koju korisnici provode na vašoj web stranici ukazuje na kvalitetu vašeg dizajna prilagođenog korisniku i sadržaja
  • Potencijalni kupci i konverzije – ako ste primijetili značajan pad potencijalnih kupaca i konverzija, znači da ljudi ne pronalaze ono što traže. To može biti zbog starog sadržaja ili zbog komplicirane navigacije. U svakom slučaju vrijeme je za ažuriranje.
Nemjerljivi pokazatelji da je vašoj web stranici potrebno ažuriranje: 
  • Vaša web stranica je stara – održavajte vašu web stranicu svježom čak i ako nemate mnogo konkurencije. Svoju web stranicu biste trebali ažurirati svakih nekoliko godina.
  • Nemate mobilnu verziju stranice i vaš web nema responzivni dizajn
  • Vaš web koristi HTTP – sve respektabilne stranice koriste HTTPS protokol. To je posebno važno ako se bavite osjetljivom vrstom podataka.
  • Mrtvi linkovi – stranice koje više ne postoje. Svaka takva stranica obeshrabrit će posjetitelje vaše web stranice
  • Uvođenje promjena predstavlja vam izazov – ako vam ažuriranje sadržaja zahtjeva kontaktiranje treće strane, potražite pomoć i nabavite dobar CMS za lako upravljanje sadržajem
  • Vaša web stranica je među najstarijim stranicama u vašoj niši – uredan i moderan izgled web stranice govori puno o vama, ne dopustite da vam konkurencija s novijim web stranicama ukrade korisnike samo zato što se čine ažurnijima. 

Imate za nas neki projekt?

Go to top