Vaš logotip mora biti upečatljiv, lijep, jednostavan i prepoznatljiv!
Svi znamo da je prvi dojam najvažniji, a upravo je logo taj po kojem će Vas suditi. On je prva linija napada u vašem odredu prodaje, stoga se pažljivo osigurajte da zaista pokazuje ono što želite. Zbog mnoštva medija koji su danas dostupni, vaš logo se treba lakoćom prenijeti na uredski materijal, biljege, video, odjeću i ostali marketinški materijal.
AG media će surađivati s Vama kako bi odredili vaše ciljano tržište i kako bi stvorili po mjeri izrađen poslovni identitet koji istinski odražava vašu tvrtku. Razmotrit ćemo sve aspekte vašeg poslovanja, od proizvoda koje prodajete, do najsitnijih detalja.
Ima li razlike između user experience i user interface dizajna? Dizajna korisničkog iskustva i korisničkog sučelja. Usko su povezani pojmovi. Često se zamenjuju i mešaju, neki ih smatraju istom stvari, a zapravo su vrlo različiti. Oba, bilo da imaju veze s digitalnim tehnologijama ili s analognim proizvodima, zahtevaju neka tehnička znanja.
Koje boje bi trebao biti gumb koji će korisnik odmah primjetiti? Ili što bi bila zajednička tematska boja, oblik, font, struktura koja bi emitirala mladu energiju i privukla mlade korisnike? I pitanja o kojima trenutno možda i ne razmišljate.
Uz vaše vodstvo i podršku sigurno dolazimo do uspješnog rješenja!
Dobar grafički dizajn bitna ja sastavnica pri izgradnji vaše tvrtke. To je prezentacija vaše tvrtke, njenih produkata i usluga. Ako je dobro napravljena, to je jednokratna, dugoročna investicija koja gradi uspješan imidž tvrtke i razvija njezin brend.
Social Media Marketing (SMM) je dio internet marketinga koji se koristi društvenim mrežama kao marketinškim alatom. Pomaže tvrtkama doći do izravnih povratnih informacija od kupaca (i potencijalnih kupaca) što samu tvrtku čini pristupačnijom. Daje kupcima priliku diskutirati o raznim proizvodima vaše tvrtke pa se kupci osjećaju povezanijim i samim tim sklonijim kupnji vaših proizvoda i usluga. Social Media Marketing vodi ka izgradnji i održavanju odličnih odnosa sa svojim kupcima.
Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Google, Instagram… i lista se nastavlja. Kojom društvenom mrežom se služiti ovisi o specifičnostima vašeg posla i ciljevima koje želite postići u marketinškom smislu.
Nudimo Vam naše iskustvo u tom odabiru.
Pregled zadnjih radova