Zašto je Google Business Profile bitan?
Što je Google Business Profile?
Google Business Profile je besplatan alat za lokalni marketing koji vam omogućuje da svoju tvrtku predstavite na Google tražilici i Google Kartama. Posebno je koristan svim tvrtkama koje imaju fizičke trgovine. Uz dobro popunjen Google Business Profile korisnici će vas naći puno brže, a još ako ste im lokacijski blizu – bingo!
Zašto je Google Business Profile bitan?
Zato što je upravo Google Business Profile prvo što vaši korisnici uoče kada pretražuju vašu tvrtku ili djelatnost kojom se bavite. Na Google Business Profilu korisnici će pronaći sve osnovne informacije poput radnog vremena, adrese, kontakt telefona ili web stranice. Google će na Kartama uvijek ponuditi rezultate koji su blizini korisnika koji pretražuje određenu djelatnost.
Pokažite što vašu tvrtku čini jedinstvenom, ako iz vašeg naziva nije jasno čime se bavite navedite u opisu, dijelite slike i ponude, odgovarajte na poruke i recenzije. Jednom riječju, pokažite da vam je stalo do vaših korisnika. Trud će se isplatiti, vjerujte nam. Zapravo, uvjerit ćete se sami kada vidite analitiku posjećenosti vašeg profila: kako su korisnici našli vašu tvrtku, gdje su ju točno vidjeli na Googleu, koliko puta su vas nazvali, zatražili upute kako da dođu do vašeg prodajnog mjesta, koliko puta su posjetili vašu web stranicu i još mnogo toga upravo preko Google Business Profila.
Prednosti optimiziranog Google Business Profila
- Poboljšava lokalni SEO tvrtke i online prisutnost
- Ostavlja prvi dojam na one koji pretražuju vaše osnovne informacije
- Omogućuje pojavljivanje na Kartama kako bi vas korisnici lakše pronašli
- Omogućuje direktnu komunikaciju s korisnicima
- Omogućuje korisnicima da vam ostave recenzije
- Pruža uvid u analitiku posjećenosti profila kako biste naučili više o vašim korisnicima
- Besplatan je i jednostavan za uporabu
Kako kreirati / ažurirati Google Business Profile?
Kako biste kreirali ili ažurirali Google My Business Profile, dovoljno je da u Google tražilicu ili Google Karte upišete „my business“.
Kod kreiranja profila slijedite prvi link, dok je za ažuriranje potrebno odabrati jedan od ponuđenih profila koji želite ažurirati.
Nemojte zanemariti Google My Business Profile i redovito ga ažurirajte naročito ako imate izmjene u radnom vremenu ili adresi jer su to informacije koje korisnici najčešće i traže. Najmanje što biste htjeli je da korisni ne dođe na vašu adresu samo zato što niste ažurirali radno vrijeme na Google Business Profilu koji pokazuje da je vaša trgovina zatvorena a zapravo je otvorena.
Što sve možete uz Google Business Profile?
- Ažurirati profil svoje tvrtke u bilo kojem trenutku na brz i jednostavan način
- Predstaviti svoje proizvode i usluge putem vizuala
- Istaknuti radno vrijeme tvrtke
- Potaknuti korisnike na pisanje recenzija
- Biti u direktnom kontaktu s korisnicima
- Objavljivati najnovije novosti u ponudi kroz tekstove, fotografije ili videa
- Pratiti analitiku profila
Budite ispred vaše konkurencije uz Google Business Profile.