Novost kod iskazivanja akcijskih cijena na web shopu

  • 16/05/2022
Novost kod iskazivanja akcijskih cijena na web shopu

Akcijske cijene proizvoda

Ističe se nova, promotivna cijena, a uz nju obavezno i najniža cijena proizvoda u 30 dana prije uvođenja promotivne cijene. To znači da ako je u 30 dana prije aktualne promotivne ponude postojala druga promotivna ponuda za isti proizvod, nova se cijena mora uspoređivati s cijenom koja je vrijedila za vrijeme prve promotivne ponude. U tom slučaju se redovna cijena proizvoda ne navodi.

Kod isticanja akcijskih cijena također je potrebno navesti cijene u obje valute, što znači da će biti potrebno istaknuti četiri iznosa (dva u kunama i dva u eurima).

Akcijske cijene usluga

Kod internetske prodaje usluga vrijede drugačija pravila. U slučaju promotivnih cijena ističe se samo jedna cijena - i to ona nova, snižena.

Nova pravila za iskazivanje akcijskih cijena vrijede za prodaju u fizičkim prodavaonicama, ali i za web- shopove, a njihovo se nepoštivanje smatra zavaravanjem potrošača, koje je zakonski kažnjivo od 28.5.2022. na dalje.

I to je ukratko to. Nadamo se da smo uspjeli malo pojasniti nova pravila i da ste sada malo spremniji za promjene koje su pred nama. Naravno, uz ova osnovna pravila postoje i brojne iznimke, pa je svakako najpametnije da samostalno proučite zakon i pravilnike, kako biste bili 100% sigurni da poštujete sve zahtjeve koji vrijede za vašu tvrtku.

Imate za nas neki projekt?

Go to top