Koliko košta izrada web shopa?

  • 13/05/2022
Koliko košta izrada web shopa?

Prilikom izrade web shopa najčešće vrijedi ona „koliko para, toliko muzike“, jer cijena jednog web shopa najviše ovisi o vašim potrebama, jasno definiranim ciljevima poslovanja te veličini i složenosti samog web shopa.

Odgovor na pitanje koliko košta izrada web shopa najčešće nema univerzalan odgovor jer ovisi o mnogo čimbenika koji direktno ili indirektno utječu na cijenu.

Takvo je pitanje najčešće pogrešno formulirano jer zvuči kao da pitate: „Koliko koštaju tenisice za trčanje?“ Odgovor bi bio: „Pa ovisi…“

Ovisi tražite li tenisice za trčanje visokih performansi koje će držati vaše stopalo i svaki doskok na nogu činiti mekanijim, u kojima ćete moći pretrčati više maratona, i da uz sve navedeno još imaju i vodonepropusnu membranu.

Ili ćete se odlučiti za najjeftinije platnene tenisice koje uopće nisu namijenjene trčanju, u kojima će vas boljeti noge, a nakon prvog trčanja izgledat će iznošeno i istrošeno. O performansama da ne govorimo.

U kojima biste vi trčali?

Zašto dobar web shop košta između 50.000 – 500.000 kn?

Zato što vrijedi. Zato što je tim ljudi proveo 10x više vremena kako bi prilagodio rješenje koje odgovara vašim potrebama, pritom pazeći na vaš brend i zadane ciljeve pokazujući kvalitetu, sofisticiranost i jednostavnost.

Troškovi izrade web shopa mogu se jako razlikovati jer ovise o vašim ciljevima poslovanja, kao i o prilagođenim rješenjima specifičnima za vaše poslovanje (povezivanje s ERP sustavima, B2B poslovanje, tracking pošiljaka, loyalty programi,  izrada raznih micro sajtova,  itd.)

Jedan takav potpuno prilagođeni web shop može dosegnuti svoj puni potencijal skalabilnosti i funkcionalnosti.

Kvaliteta ima svoju cijenu i donosi mnogobrojne mogućnosti. Prilikom izrade web shopa se ne štedi. Upravo će visina ulaganja odlučiti o visini i brzini povrata uloženog, kao i o visini zarade.

Još uvijek niste sigurni zašto uložiti u izradu web shopa?

Ne postoji generički web shop koji je dobar za sve

Zamislite da vaš web shop npr. usred vikenda, kada bilježite najveću prodaju, odjednom iz čista mira prestane raditi. Kupci takve stvari pamte i brzo se okreću konkurenciji bez da vas obavijeste. Izgubljeni kupac vam neće dati drugu šansu, naročito ako je bio nezadovoljan pruženom uslugom, u ovom slučaju nepostojećom uslugom uslijed tehničkih poteškoća.

Oni koji nude generička rješenja ne znaju što je najbolje za vas jer ne postoji generički web shop koji je dobar za sve.

Kako znamo što ljudi žele?

Zato što se izradom cjelovitih E-commerce rješenja (B2C ili B2B) bavimo preko 17 godina. Naši web shopovi sadrže sve najbolje od standardnih funkcionalnosti, potpuno su modularni i dorađeni do maksimuma kroz niz odrađenih projekata a glavna značajka im je snažan online Content Management System (CMS) koji jednostavno prodaje.

Kod jednostavnih projekata koristimo se open source tehnologijom (Open Cart), dok kod složenih projekata krojimo rješenja po mjeri kako bi mogli isporučiti web shop platformu visokih performansi.

Naše dugogodišnje iskustvo pomoći će u boljoj prezentaciji vašeg brenda, kao i promociji i prodaji vaših proizvoda i usluga putem web shopa.

Portfolio - izrada web trgovina

Kako uvijek pokušavamo biti u korak s najnovijim tehnologijama i trendovima, tako nam je svaki novi projekt prilika da to i pokažemo.

polleosport.hr Izrada web shopa
glazbena-kutija.hr Izrada web shopa
chipoteka.hr Izrada web shopa
antikvarijat-biblos.hr Izrada web shopa
amds.hr Izrada web shopa

Imate za nas neki projekt?

Go to top