Kako odabrati društvenu mrežu na kojoj ćete se oglašavati u 2023. godini?

  • 24/10/2022
Kako odabrati društvenu mrežu na kojoj ćete se oglašavati u 2023. godini?
Social media marketing ili marketing na društvenim mrežama danas je neizostavan alat svakog poduzetnika koji želi povećati svoju online prisutnost kako bi dopro do čim više potencijalnih kupaca i klijenata.

Ako niste na platformama poput Facebooka, Instagrama i LinkedIna, kao da i ne postojite.

Lista popularnih društvenih mreža svakim danom sve više raste, kao i broj njihovih korisnika. Kako i ne bi kad i vaša tetka i baka bez problema aktivno koriste barem jednu društvenu mrežu.   

Dobro osmišljen marketing na društvenim mrežama može donijeti izvanredan uspjeh vašem poslovanju, stvarajući odanu zajednicu vašeg brenda i povećavajući broj potencijalnih kupaca i prodaju.

Svaka društvena mreža specifična je na svoj način kao i njezina publika pa je logično da univerzalan recept za sve društvene mreže ne postoji.

Dobro osmišljena strategija, ciljevi i plan tek su početak posla pri nastupu na društvenim mrežama.

Kako biste bili uspješni u promociji na društvenim mrežama trebate biti aktivni, povezati se sa zajednicom kreiranjem zanimljivog i vrijednog sadržaja, vizuala, fotografija, videa, oglasnih kampanja, itd. Nakon nekog vremena ćete vidjeti koja društvena mreža vam daje najveći povrat ulaganja i odabrati onu mrežu (ili više njih) na kojima ćete biti prisutni.

Najpopularnije društvene mreže u 2022. godini

Facebook

Facebook je i dalje najpopularnija i još uvijek najveća društvena mreža s čak 2,9 milijarde aktivnih korisnika. Također, najčešće je korištena društvena mreža među tvrtkama diljem svijeta.

Ljudi različitih dobnih skupina koriste Facebook stranice tvrtki kako bi provjerili radno vrijeme, mogućnost kupovine ili dostave, zanimaju ih akcije, sniženja, novi proizvodi, nagradne igre, zapošljavanje i druge svježe informacije.

Ako koristite svoju Facebook stranicu na način da redovito informirate svoje kupce i pratitelje oni će ju češće provjeravati, komentirati i dijeliti.

Organski doseg na Facebooku je značajno smanjen, pa ako želite generirati potencijalne kupce ili pronaći novu publiku, Facebook oglašavanje je najbolji izbor.

Facebook je izvrsna društvena mreža za:

  • Izgradnju zajednice i odnose s kupcima
  • Promociju tvrtke na lokalnom području
  • Oglašavanje

Prednosti oglašavanja na Facebooku:

  • Targetiranje savršene preciznosti
  • Najisplativiji oblik digitalnog marketinga
  • Najbrža izgradnja baze potencijalnih klijenata
  • Jednostavan remarketing
  • Mjerljivi rezultati

Vodič za Facebook E-commerce

Vodič za Facebook oglašavanje

Na kraju, ne zanemarite Facebook grupe, one su izvrstan alat za stvaranje zajednice koju muči određeni problem. Grupe imaju odličnu interakciju i doseg. Pronađite onu koja okuplja vašu ciljnu skupinu i priključite joj se. Pokažite svoje znanje kroz korisne komentare na tuđe probleme i suzdržite se od direktnog reklamiranja vaše tvrtke.

Instagram

Instagram je druga najpopularnija društvena mreža koja broji oko 2 milijarde aktivnih korisnika.

Postao je najutjecajnija društvena mreža za lifestyle, modu, putovanja, hranu, ljepotu, zdravlje, fitness i sl. koja je promijenila naše kupovne navike. Stoga ne čudi da Instagram za oglašavanje koriste male, srednje ali i velike tvrtke.

Ljudi koriste Instagram kako bi pratili influencere i brendove od kojih kupuju i koji podržavaju njihove osobne vrijednosti. Popularan je zbog različitih vizualnih formata sadržaja poput: objava, storija, prijenosa uživo i videa.

Zbog Instagrama je nastao novi tip marketinga – influencer marketing.

Instagram je izvrstan za:

  • Internetsku trgovinu
  • Influencer marketing
  • Sadržaj koji stvaraju korisnici
  • Kulturu tvrtke

Cijena Instagram oglasa je viša od one na Facebooku, što ne znači da on nije dobar kanal za oglašavanje.  

Zanimljivost Instagrama leži i u činjenici kako na njemu nisu dozvoljeni linkovi (osim u opisu profila i storijima), što znači da ako želite nekoga usmjeriti van Instagrama, morate koristiti oglase.

Instagram je u vlasništvu Facebooka (odnosno Mete) pa Instagram oglase možete kreirati putem Facebookovog servisa za kreiranje oglasa ali i direktno kroz aplikaciju, odluka je na vama.

Vodič za Instagram Shop

Vodič za Instagram oglašavanje

LinkedIn

Jeste li znali da je LinkedIn bio jedna od prvih društvenih mreža na svijetu? Danas broji više od 800 milijuna korisnika u više od 200 zemalja.

LinkedIn je najpopularnija poslovna društvena mreža na kojoj se možete predstaviti potencijalnim poslodavcima, partnerima i klijentima, predstaviti se kao poslodavac, ali i izgraditi vlastiti brending, potražiti B2B partnere i zaposlenike.

Čak 80% svih social media leadova za B2B tvrtke dolazi putem LinkedIna!

Kako biste znali što raditi, a što ne, potrebno je znati kako funkcionira LinkedInov algoritam.

LinkedIn je odlična društvena mreža za:

  • Privlačenje vrhunskih talenata
  • Umrežavanje s partnerima, kolegama i kupcima
  • Dijeljenje prekretnica tvrtke
  • Objavljivanje vijesti i uvide u industriju

Oglašavanje na LinkedInu je znatno skuplje od ostalih društvenih mreža s obzirom na to da se oglašavate profesionalcima iz poslovnog svijeta. Za usporedbu, prosječna cijena po kliku za Google Ads je između 1$ i 2$, za Facebook Ads $1.72 dok je za LinkedIn $5.85.

Vodič za LinkedIn oglašavanje

Twitter

Twitter ima preko 390 milijuna korisnika koju čini pretežito zrela publika.

Twitter se nije puno odmaknuo od svog početnog formata kojeg karakteriziraju objave koje ne mogu biti duže od 140 znakova. Osim objava, dopušteno je objavljivanje fotografija, videa i linkova.

Istraživanja su pokazala kako 82% B2B tvrtki koristi upravo Twitter, koji se za B2B nalazi odmah iza LinkedIna. Mnoge tvrtke se okreću Twitteru kako bi podijelile svoj najnoviji sadržaj, promovirale ponude i povezale se sa svojom ciljanom publikom.

Ako ste vlasnik tvrtke, postoji velika šansa da je vaša konkurencija već na Twitteru.

Koristite Twitter za:

  • Praćenje influencera kako biste bili u toku s novostima i trendovima
  • Dijeljenje priča kroz niz tweetova
  • Budite dostupni za korisničku podršku i odgovore na često postavljena pitanja

Vodič za Twitter oglašavanje

YouTube

YouTube na mjesečnoj bazi koristi više od 2,6 milijardi aktivnih korisnika različitih dobnih skupina.

Možda na prvu niste pomislili na YouTube kao marketinški kanal na društvenim mrežama, ali itekako odgovara zahtjevima. Možete postavljati videa na svoj kanal, komentirati, lajkati druga videa, shareati, pratiti druge kanale koji vam se sviđaju. Osim toga, na svojoj početnoj stranici imate odabrani feed s preporučenim videozapisima.

Koristite YouTube za:

  • Vodiče, upute i videa s objašnjenjima
  • Oglašavanje (video oglasi i display oglasi na platformi)
  • SEO (video zapis dominira u rezultatima na tražilicama)

Zapamtite, ključ marketinga na YouTubeu nije pokušati postati viralan, već dodati vrijednost.

Trebate li koristiti YouTube za oglašavanje? Naravno, jer studije govore kako 95% korisnika Interneta gleda YouTube. Ako se ne uključite zasigurno propuštate nevjerojatne prilike ako u svoj marketinški miks ne uključite video marketing.

Vodič za oglašavanje na YouTubeu

TikTok

TikTok ima impresivnih 1,2 milijardu aktivnih korisnika i najmlađa je i najbrže rastuća društvena mreža svih vremena. Dovoljno je reći da je po popularnosti prestigao i Google!

Tik Tok je društvena mreža koja se bazira na kreiranju kratkih videa kojima možete dodati raznorazne kreativne efekte i glazbu, sve putem vašeg mobitela. Osim toga, sav sadržaj koji kreirate na TikToku možete podijeliti i na drugim društvenim mrežama, zbog čega možete povećati vidljivost.

Ako ste u potrazi za novim trendovima – pojavite se na TikToku. Budite kreativni, uzbudljivi, atraktivni i zabavni kako biste educirali i motivirali TikTok publiku na originalan način.

TikTok nije isključivo za djecu, već za sve one koje zanima nešto novo predstavljeno na zabavan način.

Koristite TikTok za:

  • Sudjelovanje u izazovima koji su u trendu
  • Objavljivanje smiješnih i inspirativnih videa
  • „Relatable“ sadržaj

Iako oglašavanje na Tik Toku još uvijek nije dostupno za područje Hrvatske, ne znači da ono skoro neće biti moguće. Spremite dolje navedeni link na vodič za oglašavanje i budite spremni među prvima kada ono bude moguće.

Vodič za TikTok oglašavanje

Snapchat

Posljednji podaci pokazuju kako Snapchat koristi više od 340 milijuna korisnika a pretežno se radi o mlađoj publici između 10 – 29 godina. Ako je vaše poslovanje usmjereno na proizvode i usluge za tu dobnu tinejdžere i mlade, na pravom ste mjestu.

Temelj Snapchata čine videa i poruke koji nestaju nakon 24 sata. Zvuči vam poznato? Upravo je Snapchatov formata inspirirao mnoge društvene mreže za on što danas poznajemo kao storiji (priče).

Koristite Snapchat za:

  • Lokacijski marketing
  • Marketing za aplikacije
  • „Feel good“ sadržaj

Vodič za Snapchat oglašavanje

Iako društvene mreže naočigled imaju slične funkcionalnosti, svaka od njih je posebna na svoj način pa isti sadržaj ne prolazi svuda. Nemojte kopirati druge, a nemojte ni kopirati sebe. Budite maštoviti, osluškujte svoju publiku i sadržaj prilagodite svakoj mreži posebno.

Teško je prognozirati u kojem će se smjeru društvene mreže mijenjati, koje nove će se pojaviti, koje će opstati, a koje nestati. Pratite trendove i prilagođavajte im se u skladu vašim poslovnim ciljevima i ciljanom publikom.

Imate za nas neki projekt?

Novosti i objave

  • Bespovratni vaučeri za digitalizaciju u 2023. godini
    Bespovratni vaučeri za digitalizaciju u 2023. godini

    Bespovratni vaučeri za digitalizaciju namijenjeni su malim i srednjim poduzetnicima s ciljem povećanja digitalne osviještenosti i konkurentnosti. Sredstva se osiguravaju kroz Nacionalni plan za oporavak i otpornost a natječaj će uskoro biti objavljen na web stranici Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.

    Opširnije
  • Što je remarketing?
    Što je remarketing?

    Sigurno vam je poznat osjećaj da netko prati vašu aktivnost na Internetu. Posvuda vam se prikazuju oglasi proizvoda koje ste nedavno pretraživali. Gdje vi, tuda i vaši proizvodi. Upravo to je remarketing.

    Opširnije
  • 8 savjeta kako smanjiti stopu napuštanja košarice
    8 savjeta kako smanjiti stopu napuštanja košarice

    Napuštanja košarice puno češća nego to što zaista mislite. Visoka stopa napuštanja košarice = velik gubitak prihoda.

    Opširnije
  • Zašto apartmani i kuće za odmor (iznajmljivači) trebaju vlastitu web stranicu?
    Zašto apartmani i kuće za odmor (iznajmljivači) trebaju vlastitu web stranicu?

    Zasigurno se pitate zašto jednom iznajmljivaču uz sve dostupne online rezervacijske kanale prodaje poput Booking.com-a, Airbnb-a, Expedia-e, HomeAway-a i sl. treba i vlastita web stranica?

    Opširnije
  • 7 jednostavnih koraka kako izraditi newsletter
    7 jednostavnih koraka kako izraditi newsletter

    Newsletter, odnosno e-mail marketing je odličan kanal digitalnog marketinga za izravnu komunikaciju s potencijalnim kupcima koji je često podcijenjen. Većina web shopova na svojim stranicama ima formular za prijavu na newsletter, a rijetki iz njega znaju na pravi način izvući maksimum – zainteresirati i nagovoriti kupca na akciju!

    Opširnije
  • Kompletan vodič za pripremu vašeg web shopa za božićnu kupovinu
    Kompletan vodič za pripremu vašeg web shopa za božićnu kupovinu

    Možda vam se čini da je Božić daleko, no božićni asortiman je već na policama trgovinama. Božićna kupovina predstavlja značajan dio prihoda kako za fizičke tako i za web trgovine. Kako biste ostali ispred konkurencije i učinili ovu blagdansku sezonu najjačom do sada, donosimo vam kompletan vodič kako bi vaš web shop bio spreman za nadolazeće shopping ludilo.

    Opširnije
  • Prestashop Payment Gateway - T-Com PayWay i WSPay modul
    Prestashop Payment Gateway - T-Com PayWay i WSPay modul

    Razvili smo T-Com PayWay i WSPay payment modul za PrestaShop. Testirano na Zadnjoj verziji PrestaShopa 1.7.8.7

    Opširnije
  • Kako napisati opis proizvoda koji prodaje?
    Kako napisati opis proizvoda koji prodaje?

    Dobro napisan opis proizvoda na web shopu jednako je važan kao i dobar web dizajn, privlačne fotografije i intuitivno korisničko iskustvo. Ako su vaši opisi proizvoda napisani privlačnim jezikom i dobro SEO optimizirani, prenijet ćete informaciju kupcu i povećat ćete šansu za prodaju vaših proizvoda na web shopu.

    Opširnije
  • Zašto je SEO maraton, a ne sprint?
    Zašto je SEO maraton, a ne sprint?

    Google-u ne možete platiti da budete prvi na stranici, a da ispred ne piše „Ad“. Upravo te neplaćene, organske pozicije zaslužuju se kvalitetom, a za njih je zaslužan upravo SEO!

    Opširnije
  • T-Com PayWay Payment Gateway - HT Payway API za Woocommerce + dvojni prikaz cijena
    T-Com PayWay Payment Gateway - HT Payway API za Woocommerce + dvojni prikaz cijena

    Plugin je testiran na WP 6.0.1 && WooCommerce 6.7.0. Dodatno se šalju parametri za dvojni prikaz cijena (IntCurrency, IntAmount).

    Opširnije
  • Plugin KEKS Pay za OpenCart 3.x.x.x, 4.x.x.x
    Plugin KEKS Pay za OpenCart 3.x.x.x, 4.x.x.x

    Plugin KEKS Pay za OpenCart nudi vam jednostavno i brzo plaćanje putem KEKS Pay aplikacije bez dosadnog upisivanja brojeva kreditnih kartica i dodatnih autentikacija.

    Opširnije
  • E-commerce trendovi za 2022/2023
    E-commerce trendovi za 2022/2023

    Svijet web trgovine razvija se nevjerojatnom brzinom. Očekuje se da će globalni prihodi od prodaje u 2022. godini premašiti 5.4 milijardi $ i činiti 20,4% ukupnog maloprodajnog prometa, što je porast od gotovo 500% od 2014. godine.

    Opširnije
  • Clutch uvrstio AG mediu na listu vodećih E-commerce development tvrtki u Hrvatskoj
    Clutch uvrstio AG mediu na listu vodećih E-commerce development tvrtki u Hrvatskoj

    Prema ocjenama klijenata, platforma Clutch svrstala nas je na listu vodećih E-commerce development tvrtki u Hrvatskoj za 2022 godinu. AG media je web dizajn agencija specijalizirana za izradu web shopova s višegodišnjim iskustvom u izradi kompleksnih i unikatnih internet projekata

    Opširnije
  • Zakonski propisi za pokretanje web shopa
    Zakonski propisi za pokretanje web shopa

    Kako bi vaše poslovanje putem web shopa bilo čim jednostavnije, bez dodatnih neočekivanih troškova a istovremeno zakonito i pravilno postoji cijeli niz propisa i odredbi koje sukladno važećim zakonima trebate uzeti u obzir prilikom pokretanja web shopa. U ovom tekstu donosimo vam kompletan vodič zakonskih propisa kojima je regulirano poslovanje web shopa.

    Opširnije
  • Antikvarijat Biblos – 60% više prometa i prodaje uz pomoć novog web shopa
    Antikvarijat Biblos – 60% više prometa i prodaje uz pomoć novog web shopa

    U ovom blogu saznat ćete kako smo za Antikvarijat Biblos izradili profesionalni web shop koji donosi rezultate, koji je prilagođen korisniku svojom funkcionalnošću i jednostavnošću, odlično izgleda a istovremeno je jednostavan za korištenje administratorima koji će redovno raditi na ažuriranju sadržaja.

    Opširnije
  • Novost kod iskazivanja akcijskih cijena na web shopu
    Novost kod iskazivanja akcijskih cijena na web shopu

    Nova pravila za iskazivanje akcijskih cijena vrijede za prodaju u fizičkim prodavaonicama, ali i za web- shopove, a njihovo se nepoštivanje smatra zavaravanjem potrošača, koje je zakonski kažnjivo od 28.5.2022. na dalje.

    Opširnije
  • Koliko košta izrada web shopa?
    Koliko košta izrada web shopa?

    Prilikom izrade web shopa najčešće vrijedi ona „koliko para, toliko muzike“, jer cijena jednog web shopa najviše ovisi o vašim potrebama, jasno definiranim ciljevima poslovanja te veličini i složenosti samog web shopa.

    Opširnije
  • 10 ideja za vaš web shop blog
    10 ideja za vaš web shop blog

    Pisanje bloga je izvrstan marketinški alat za vaš web shop. Objavljivanjem kvalitetnih i zanimljivih blogova uz promišljenu strategiju pisanja možete znatno poboljšati vašu poziciju na tražilicama, izgraditi kvalitetan odnos s potencijalnim kupcima, povećati promet prema vašem web shopu i u konačnici potaknuti prodaju.

    Opširnije
  • Zašto je Google Business Profile bitan?
    Zašto je Google Business Profile bitan?

    Google Business Profile je besplatan alat za lokalni marketing koji vam omogućuje da svoju tvrtku predstavite na Google tražilici i Google Kartama. Posebno je koristan svim tvrtkama koje imaju fizičke trgovine.

    Opširnije
  • Koliko često moram ažurirati web stranicu?
    Koliko često moram ažurirati web stranicu?

    Redovno ažuriranje web stranice poboljšat će vašu online prisutnost bez obzira imate li web shop, korporativnu web stranicu ili blog. Kako biste ostali konkurentni na današnjem vrlo konkurentnom online tržištu, vaša web stranica mora biti u korak s vremenom u pogledu dizajna, funkcionalnosti i sadržaja.

    Opširnije
  • Zašto uložiti u izradu web shopa?
    Zašto uložiti u izradu web shopa?

    Razvoj tehnologije i brzina interneta uvelike su promijenile naše ponašanje. Od internetske televizije na zahtjev, streaming platformi poput Netflixa i internetskih igara, no najraširenija usluga dostupna svima s internetskom vezom je mogućnost kupovine putem web shopa.

    Opširnije
  • Kako prilagoditi web shop za uvođenje eura?
    Kako prilagoditi web shop za uvođenje eura?

    U ovom tekstu doznat ćete kako prilagoditi web shop za uvođenje eura, odnosno što je sve potrebno optimizirati na web shopu kako bi vam prijelazno razdoblje dvojnog iskazivanja cijena prošlo što bezbolnije.

    Opširnije
  • Glazbena-kutija.hr je WRA2021 Web Retailer Award pobjednik!
    Glazbena-kutija.hr je WRA2021 Web Retailer Award pobjednik!

    Glazbena-kutija.hr je kao web retailer i naš klijent osvojio prvo mjesto WRA2021 natjecanja u kategoriji Specialised stores & services u organizaciji jeftinije.hr.

    Opširnije
  • AG media postala Google Partner :-)
    AG media postala Google Partner :-)

    Kvalificirali smo se kao Google Partner i postali smo certificirana Google Ads agencija specijalizirana za Oglašavanje na pretraživačkoj mreži.

    Opširnije
  • Fiskalizacija računa -> Open Cart -> Solo
    Fiskalizacija računa -> Open Cart -> Solo

    Ukoliko već niste čuli, Solo je super jednostavan i oku ugodan alat s kojim možete voditi svoje poslovanje bez muke.

    Opširnije
  • Why Higher Quality Means Lower Costs
    Why Higher Quality Means Lower Costs

    It may sound like a controversy, but indeed, higher quality leads to lower costs. According to Heizer & Render (2011), Cost of Quality (CQS) is the cost of delivering low quality product or service.

    Opširnije
Go to top