Antikvarijat Biblos – 60% više prometa i prodaje uz pomoć novog web shopa

  • 01/06/2022
Antikvarijat Biblos – 60% više prometa i prodaje uz pomoć novog web shopa

U ovom blogu saznat ćete kako smo za Antikvarijat Biblos izradili profesionalni web shop koji donosi rezultate, koji je prilagođen korisniku svojom funkcionalnošću i jednostavnošću, odlično izgleda a istovremeno je jednostavan za korištenje administratorima koji će redovno raditi na ažuriranju sadržaja.

O Antikvarijatu Biblos

Antikvarijat Biblos je jedan od površinom najvećih antikvarijata u Zagrebu osnovan 2003. godine. 2021. godine proglašen je najboljim antikvarijatom u Zagrebu. U ponudi ima preko 50.000 artikala a s godinama se specijalizirao i kao znanstveni antikvarijat koji se bavi otkupom i prodajnom starih i rijetkih izdanja hrvatske baštine, rijetkih izdanja stranih knjiga te zemljovida i veduta. Osim vrlo rijetkih i vrijednih knjiga u ponudi imaju i knjige drugih tematika, poput humanističkih znanosti, filozofije, književnosti pa sve do slikovnica.

Ukratko, za Biblos i njegovog vlasnika Danijela Glavana može se reći da su spasitelji knjižne građe koji se trude sačuvati kulturnu baštinu za nadolazeće generacije.  

Zašto je Anikvarijat Biblos odabrao AG mediu?  

Vlasnik Antikvarijata Biblos nam se obratio za suradnju u želji za napretkom i poboljšanjem web shopa zbog nezadovoljstva prethodnim e-commerce rješenjem. Prepoznao je naš rad i shvatio da razvijamo rješenja po mjeri na koja se može osloniti.
Prethodni web shop bio je zastario, nije mogao podržati rastući promet a rangiranje na tražilicama je bilo loše.

S obzirom na to da je riječ o specifičnoj vrsti poslovanja koja ima drugačije zahtjeve u odnosu na klasične web trgovine, s više od 50.000 proizvoda, trostrukom količinom fotografija i povećanim prometom i brojem narudžbi, tražili su tim koji može isporučiti brze rezultate za specifične potrebe bez da im poslovanje pati.

Proces

Nakon održanog uvodnog sastanka na kojemu nam je vlasnik izrazio svoje potrebe i ciljeve te smo postavili temelje suradnje.

Predstavili smo mu jednostavan i realan plan, dali vremenski okvir u kojemu se obvezujemo završiti projekt, rekli što je sve moguće i ponudili izmjene (gdje su bile potrebne).

U drugoj fazi projekta napravili smo skicu „mock-up“ova i „wireframe“ova za web shop. Prilikom razvoja i dizajna web shopa od back-end tehnologija koristili smo PHP i Larvel. Dok smo od front-end tehnologija koristili Bootstrap, Javascript, jQuery i VUE.

S vlasnikom smo imali redovite sastanke kako smo projekt primicali kraju. Sve tehničke probleme koji su se pojavili (uglavnom na početku) rješavali smo putem maila ili telefonom (ovisno o hitnosti) i eksplicitno bismo ih uklonili.  

Pregled cijelog projekta možete vidjeti ovdje.

Rezultati

Zahvaljujući novom web shopu Antikvarijat Biblos je ostvario 60% više prometa i prodaje već u prvom mjesecu. Zahvaljujući jednostavno i funkcionalno dizajniranoj početnoj / naslovnoj stranici koja je prilagođena korisniku broj novih potencijalnih klijenata se iz mjeseca u mjesec udvostručio.

Sve u svemu velik napredak u odnosu na prijašnje rezultate koji su dolazili putem web prodaje.

„AG media nam je isporučila profesionalan web shop koji je lako ažurirati. Bili su izrazito profesionalni. Dali su nam informaciju kakva je, bez pretjeranog uljepšavanja. Vrlo jednostavno. Ekspeditivni u svim zadacima. Ekipa s kojom je lagano naći zajednički jezik i koju toplo preporučujemo.“ rekao je Danijel Glavan, vlasnik tvrtke Antikvarijat Biblos.

 

Antikvarijat Biblos – 60% više prometa i prodaje uz pomoć novog web shopa
Antikvarijat Biblos – 60% više prometa i prodaje uz pomoć novog web shopa
Antikvarijat Biblos – 60% više prometa i prodaje uz pomoć novog web shopa
Antikvarijat Biblos – 60% više prometa i prodaje uz pomoć novog web shopa
Antikvarijat Biblos – 60% više prometa i prodaje uz pomoć novog web shopa
Antikvarijat Biblos – 60% više prometa i prodaje uz pomoć novog web shopa

Imate za nas neki projekt?

Novosti i objave

  • Kompletan vodič za pripremu vašeg web shopa za božićnu kupovinu
    Kompletan vodič za pripremu vašeg web shopa za božićnu kupovinu

    Možda vam se čini da je Božić daleko, no božićni asortiman je već na policama trgovinama. Božićna kupovina predstavlja značajan dio prihoda kako za fizičke tako i za web trgovine. Kako biste ostali ispred konkurencije i učinili ovu blagdansku sezonu najjačom do sada, donosimo vam kompletan vodič kako bi vaš web shop bio spreman za nadolazeće shopping ludilo.

    Opširnije
  • Kako odabrati društvenu mrežu na kojoj ćete se oglašavati u 2022. godini?
    Kako odabrati društvenu mrežu na kojoj ćete se oglašavati u 2022. godini?

    Social media marketing ili marketing na društvenim mrežama danas je neizostavan alat svakog poduzetnika koji želi povećati svoju online prisutnost kako bi dopro do čim više potencijalnih kupaca i klijenata.

    Opširnije
  • Prestashop Payment Gateway - T-Com PayWay i WSPay modul
    Prestashop Payment Gateway - T-Com PayWay i WSPay modul

    Razvili smo T-Com PayWay i WSPay payment modul za PrestaShop. Testirano na Zadnjoj verziji PrestaShopa 1.7.8.7

    Opširnije
  • Kako napisati opis proizvoda koji prodaje?
    Kako napisati opis proizvoda koji prodaje?

    Dobro napisan opis proizvoda na web shopu jednako je važan kao i dobar web dizajn, privlačne fotografije i intuitivno korisničko iskustvo. Ako su vaši opisi proizvoda napisani privlačnim jezikom i dobro SEO optimizirani, prenijet ćete informaciju kupcu i povećat ćete šansu za prodaju vaših proizvoda na web shopu.

    Opširnije
  • Zašto je SEO maraton, a ne sprint?
    Zašto je SEO maraton, a ne sprint?

    Google-u ne možete platiti da budete prvi na stranici, a da ispred ne piše „Ad“. Upravo te neplaćene, organske pozicije zaslužuju se kvalitetom, a za njih je zaslužan upravo SEO!

    Opširnije
  • T-Com PayWay Payment Gateway - HT Payway API za Woocommerce + dvojni prikaz cijena
    T-Com PayWay Payment Gateway - HT Payway API za Woocommerce + dvojni prikaz cijena

    Plugin je testiran na WP 6.0.1 && WooCommerce 6.7.0. Dodatno se šalju parametri za dvojni prikaz cijena (IntCurrency, IntAmount).

    Opširnije
  • Plugin KEKS Pay za OpenCart 3.x.x.x, 4.x.x.x
    Plugin KEKS Pay za OpenCart 3.x.x.x, 4.x.x.x

    Plugin KEKS Pay za OpenCart nudi vam jednostavno i brzo plaćanje putem KEKS Pay aplikacije bez dosadnog upisivanja brojeva kreditnih kartica i dodatnih autentikacija.

    Opširnije
  • E-commerce trendovi za 2022/2023
    E-commerce trendovi za 2022/2023

    Svijet web trgovine razvija se nevjerojatnom brzinom. Očekuje se da će globalni prihodi od prodaje u 2022. godini premašiti 5.4 milijardi $ i činiti 20,4% ukupnog maloprodajnog prometa, što je porast od gotovo 500% od 2014. godine.

    Opširnije
  • Clutch uvrstio AG mediu na listu vodećih E-commerce development tvrtki u Hrvatskoj
    Clutch uvrstio AG mediu na listu vodećih E-commerce development tvrtki u Hrvatskoj

    Prema ocjenama klijenata, platforma Clutch svrstala nas je na listu vodećih E-commerce development tvrtki u Hrvatskoj za 2022 godinu. AG media je web dizajn agencija specijalizirana za izradu web shopova s višegodišnjim iskustvom u izradi kompleksnih i unikatnih internet projekata

    Opširnije
  • Zakonski propisi za pokretanje web shopa
    Zakonski propisi za pokretanje web shopa

    Kako bi vaše poslovanje putem web shopa bilo čim jednostavnije, bez dodatnih neočekivanih troškova a istovremeno zakonito i pravilno postoji cijeli niz propisa i odredbi koje sukladno važećim zakonima trebate uzeti u obzir prilikom pokretanja web shopa. U ovom tekstu donosimo vam kompletan vodič zakonskih propisa kojima je regulirano poslovanje web shopa.

    Opširnije
  • Novost kod iskazivanja akcijskih cijena na web shopu
    Novost kod iskazivanja akcijskih cijena na web shopu

    Nova pravila za iskazivanje akcijskih cijena vrijede za prodaju u fizičkim prodavaonicama, ali i za web- shopove, a njihovo se nepoštivanje smatra zavaravanjem potrošača, koje je zakonski kažnjivo od 28.5.2022. na dalje.

    Opširnije
  • Koliko košta izrada web shopa?
    Koliko košta izrada web shopa?

    Prilikom izrade web shopa najčešće vrijedi ona „koliko para, toliko muzike“, jer cijena jednog web shopa najviše ovisi o vašim potrebama, jasno definiranim ciljevima poslovanja te veličini i složenosti samog web shopa.

    Opširnije
  • 10 ideja za vaš web shop blog
    10 ideja za vaš web shop blog

    Pisanje bloga je izvrstan marketinški alat za vaš web shop. Objavljivanjem kvalitetnih i zanimljivih blogova uz promišljenu strategiju pisanja možete znatno poboljšati vašu poziciju na tražilicama, izgraditi kvalitetan odnos s potencijalnim kupcima, povećati promet prema vašem web shopu i u konačnici potaknuti prodaju.

    Opširnije
  • Zašto je Google Business Profile bitan?
    Zašto je Google Business Profile bitan?

    Google Business Profile je besplatan alat za lokalni marketing koji vam omogućuje da svoju tvrtku predstavite na Google tražilici i Google Kartama. Posebno je koristan svim tvrtkama koje imaju fizičke trgovine.

    Opširnije
  • Koliko često moram ažurirati web stranicu?
    Koliko često moram ažurirati web stranicu?

    Redovno ažuriranje web stranice poboljšat će vašu online prisutnost bez obzira imate li web shop, korporativnu web stranicu ili blog. Kako biste ostali konkurentni na današnjem vrlo konkurentnom online tržištu, vaša web stranica mora biti u korak s vremenom u pogledu dizajna, funkcionalnosti i sadržaja.

    Opširnije
  • Zašto uložiti u izradu web shopa?
    Zašto uložiti u izradu web shopa?

    Razvoj tehnologije i brzina interneta uvelike su promijenile naše ponašanje. Od internetske televizije na zahtjev, streaming platformi poput Netflixa i internetskih igara, no najraširenija usluga dostupna svima s internetskom vezom je mogućnost kupovine putem web shopa.

    Opširnije
  • Kako prilagoditi web shop za uvođenje eura?
    Kako prilagoditi web shop za uvođenje eura?

    U ovom tekstu doznat ćete kako prilagoditi web shop za uvođenje eura, odnosno što je sve potrebno optimizirati na web shopu kako bi vam prijelazno razdoblje dvojnog iskazivanja cijena prošlo što bezbolnije.

    Opširnije
  • Glazbena-kutija.hr je WRA2021 Web Retailer Award pobjednik!
    Glazbena-kutija.hr je WRA2021 Web Retailer Award pobjednik!

    Glazbena-kutija.hr je kao web retailer i naš klijent osvojio prvo mjesto WRA2021 natjecanja u kategoriji Specialised stores & services u organizaciji jeftinije.hr.

    Opširnije
  • AG media postala Google Partner :-)
    AG media postala Google Partner :-)

    Kvalificirali smo se kao Google Partner i postali smo certificirana Google Ads agencija specijalizirana za Oglašavanje na pretraživačkoj mreži.

    Opširnije
  • Fiskalizacija računa -> Open Cart -> Solo
    Fiskalizacija računa -> Open Cart -> Solo

    Ukoliko već niste čuli, Solo je super jednostavan i oku ugodan alat s kojim možete voditi svoje poslovanje bez muke.

    Opširnije
  • Why Higher Quality Means Lower Costs
    Why Higher Quality Means Lower Costs

    It may sound like a controversy, but indeed, higher quality leads to lower costs. According to Heizer & Render (2011), Cost of Quality (CQS) is the cost of delivering low quality product or service.

    Opširnije
Go to top