Antikvarijat Biblos – 60% više prometa i prodaje uz pomoć novog web shopa

  • 01/06/2022
Antikvarijat Biblos – 60% više prometa i prodaje uz pomoć novog web shopa

U ovom blogu saznat ćete kako smo za Antikvarijat Biblos izradili profesionalni web shop koji donosi rezultate, koji je prilagođen korisniku svojom funkcionalnošću i jednostavnošću, odlično izgleda a istovremeno je jednostavan za korištenje administratorima koji će redovno raditi na ažuriranju sadržaja.

O Antikvarijatu Biblos

Antikvarijat Biblos je jedan od površinom najvećih antikvarijata u Zagrebu osnovan 2003. godine. 2021. godine proglašen je najboljim antikvarijatom u Zagrebu. U ponudi ima preko 50.000 artikala a s godinama se specijalizirao i kao znanstveni antikvarijat koji se bavi otkupom i prodajnom starih i rijetkih izdanja hrvatske baštine, rijetkih izdanja stranih knjiga te zemljovida i veduta. Osim vrlo rijetkih i vrijednih knjiga u ponudi imaju i knjige drugih tematika, poput humanističkih znanosti, filozofije, književnosti pa sve do slikovnica.

Ukratko, za Biblos i njegovog vlasnika Danijela Glavana može se reći da su spasitelji knjižne građe koji se trude sačuvati kulturnu baštinu za nadolazeće generacije.  

Zašto je Anikvarijat Biblos odabrao AG mediu?  

Vlasnik Antikvarijata Biblos nam se obratio za suradnju u želji za napretkom i poboljšanjem web shopa zbog nezadovoljstva prethodnim e-commerce rješenjem. Prepoznao je naš rad i shvatio da razvijamo rješenja po mjeri na koja se može osloniti.
Prethodni web shop bio je zastario, nije mogao podržati rastući promet a rangiranje na tražilicama je bilo loše.

S obzirom na to da je riječ o specifičnoj vrsti poslovanja koja ima drugačije zahtjeve u odnosu na klasične web trgovine, s više od 50.000 proizvoda, trostrukom količinom fotografija i povećanim prometom i brojem narudžbi, tražili su tim koji može isporučiti brze rezultate za specifične potrebe bez da im poslovanje pati.

Proces

Nakon održanog uvodnog sastanka na kojemu nam je vlasnik izrazio svoje potrebe i ciljeve te smo postavili temelje suradnje.

Predstavili smo mu jednostavan i realan plan, dali vremenski okvir u kojemu se obvezujemo završiti projekt, rekli što je sve moguće i ponudili izmjene (gdje su bile potrebne).

U drugoj fazi projekta napravili smo skicu „mock-up“ova i „wireframe“ova za web shop. Prilikom razvoja i dizajna web shopa od back-end tehnologija koristili smo PHP i Larvel. Dok smo od front-end tehnologija koristili Bootstrap, Javascript, jQuery i VUE.

S vlasnikom smo imali redovite sastanke kako smo projekt primicali kraju. Sve tehničke probleme koji su se pojavili (uglavnom na početku) rješavali smo putem maila ili telefonom (ovisno o hitnosti) i eksplicitno bismo ih uklonili.  

Pregled cijelog projekta možete vidjeti ovdje.

Rezultati

Zahvaljujući novom web shopu Antikvarijat Biblos je ostvario 60% više prometa i prodaje već u prvom mjesecu. Zahvaljujući jednostavno i funkcionalno dizajniranoj početnoj / naslovnoj stranici koja je prilagođena korisniku broj novih potencijalnih klijenata se iz mjeseca u mjesec udvostručio.

Sve u svemu velik napredak u odnosu na prijašnje rezultate koji su dolazili putem web prodaje.

„AG media nam je isporučila profesionalan web shop koji je lako ažurirati. Bili su izrazito profesionalni. Dali su nam informaciju kakva je, bez pretjeranog uljepšavanja. Vrlo jednostavno. Ekspeditivni u svim zadacima. Ekipa s kojom je lagano naći zajednički jezik i koju toplo preporučujemo.“ rekao je Danijel Glavan, vlasnik tvrtke Antikvarijat Biblos.

 

Antikvarijat Biblos – 60% više prometa i prodaje uz pomoć novog web shopa
Antikvarijat Biblos – 60% više prometa i prodaje uz pomoć novog web shopa
Antikvarijat Biblos – 60% više prometa i prodaje uz pomoć novog web shopa
Antikvarijat Biblos – 60% više prometa i prodaje uz pomoć novog web shopa
Antikvarijat Biblos – 60% više prometa i prodaje uz pomoć novog web shopa
Antikvarijat Biblos – 60% više prometa i prodaje uz pomoć novog web shopa

Imate za nas neki projekt?

Go to top