AG media - Web dizajn studio

E-Commerce savjetovanje

E-Commerce

Savjetovanje o vođenju web trgovini - od dobavljača pa do slanja paketa

Pošto smo i sami bili idejni kreatori, izvođači, voditelji i održavatelji najimpozantnije internetske društvene zajednice vježbača (bodybuildera) building-body.com, znamo što i kako raditi, a također što i kako ne raditi.

Kroz 5 godina, koliko smo vodili projekt, radili smo uvoz robe, komunicirali smo s dobavljačima, pakirali, slali pakete te održavali tehnički i sadržajni dio portala, foruma i naravno shopa, i da ne zaboravimo vođenje marketinških kampanja, s ograničenim resursima.

Kako ne biste ponavljali naše greške, dajemo i konzultantske usluge koje će vam pomoći da ne lutate kroz mnoštvo informacija i dezinformacija.

Kontaktirajte nas i mi ćemo vam pokušati objasniti sve važne procese u vođenju E-commerce poslovanja koji za rezultat daju povećanje prisutnosti na internet tražilicama te samim time i povećanje prodaje.

To je i cilj, zar ne?

Par korisnih naputaka za vođenje uspješne web trgovine

  • Zapamtite da potencijalni kupci ne mogu opipati ono što nudite. Zato je vrlo važno da svaki proizvod opišete što detaljnije, dodate što kvalitetnije i veće slike, video zapise te dasakupite što više komentara kupaca što je također vrlo bitno.
  • 3C pravilo: Content, Comunity, Commerce. Svaka uspješna web trgovina zadrži upravo te tri cjeline: sadržaj koji prodaje, interesnu zajednicu potencijalnih kupaca (forum, blog, društvene mreže) i, na kraju, najbolje moguće iskustvo samog procesa razgledavanja artikala i kupnje.
  • Dizajn web stranice je ključan, ali ne zaboravite obratiti pozornost na njezine performanse.
  • Prvo krenite s povećanjem prometa na web stranici, onda prihoda i tek na kraju se fokusirajte na dobit. Tim redom.
  • A/B testiranje i Google Analytics